TREKSIMO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Ασκείς περισσότερο τους μυς των ποδιών σου.

Η μαλακή επιφάνεια υποχωρεί με κάθε βήμα και έτσι είσαι υποχρεωμένη να τρέχεις πιο αργά άλλα ταυτόχρονα να ασκείς πιο πολύ τους μυς των ποδιών σου.

 

TREKSIMO1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ασκούνται περισσότερο τόσο τα χεριά όσο και οι μυς της πλάτης.

Επιπλέον οι σταθεροποητές μύες σου αλλά και αυτή της πλάτης και των χεριών σου δουλεύουν πιο έντονα έτσι ώστε να ισορροπήσουν το βάρος κατά την κίνηση σου.

TREKSIMO2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Έχεις μειωμένη πιθανότητα τραυματισμών

Τέλος η μειωμένη ένταση της πρόσκρουσης λειτουργεί αντικραδασμικά προφυλάσσοντας τους συνδέσμους τους τένοντες και τις αρθρώσεις και ελαττώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμών.

 

 

ΠΗΓΗ : http://www.shape.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *