ygd_1

Πως μπορούμε να διαμορφώσουμε την διατροφή μας έτσι ώστε να ζήσουμε περισσότερο, να νιώθουμε καλύτερα στην καθημερινότητά μας αλλά και να χάσουμε τα περιττά κιλά μας; Τρόποι και μέθοδοι υπάρχουν και μάλιστα καθολικά αναγνωρισμένοι από τους ειδικούς.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να καταφέρουμε να εντάξουμε στη διατροφή μας κάποιες τροφές και φυσικά να ακολουθούμε τους βασικούς κανόνες διατροφής που είναι: Να τρώμε πρωινό, να τρώμε 4-5 φορές την ημέρα, να πίνουμε αρκετό νερό και να αποφεύγουμε τη ζάχαρη.

Δείτε μερικούς από τις τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας:

Αν είστε κρυωμένοι φάτε λάχανο τουρσί

«Το λάχανο τουρσί, το γιαούρτι και το κεφίρ περιέχουν φυσικά προβιοτικά που σας βοηθάνε να ενισχύσετε το έντερό σας με υγιή βακτήρια και σας προστατεύουν από τα κρυολογήματα», τονίζει ο Τζάστιν Σόνενμπουργκ, αναπληρωτής καθηγητής μικροβιολογίας και ανοσολογίας στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Κάτι παραπάνω θα ξέρει…

Ο αντικαρκινικός κουρκουμάς

«Πολλές κλινικές δοκιμές έχουν δείξει πως ο κουρκουμάς μπορεί να παίξει ρόλο στην πρόληψη ή την θεραπεία καρδιακών παθήσεων και στην καταπολέμηση τόσο της οστεοαρθρίτιδας όσο και ορισμένων μορφών καρκίνου. Θα ήθελα να συστήσω ένα τέταρτο κουταλάκι του γλυκού την ημέρα», είναι τα λόγια του Μίκαελ Γκρέγκερ, διάσημου γιατρού που ειδικεύεται σε ζητήματα διατροφών.

Οι κονσέρβες τόνου είναι μια τεράστια δόση πρωτεΐνης

Ο ειδικός διατροφολόγος και συγγραφέας, Γκετ Λιν τονίζει αναφορικά με την χρησιμότητα του τόνου: «Είναι μια από τις πιο προσιτές πηγές πρωτεΐνης καθώς μπορεί να την βρεθεί σε κάθε σουπερ μάρκετ. Μια κονσέρβα τόνου είναι γεμάτη με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη D και σελήνιο».

Εξασφαλίστε διανοητική διαύγεια τρώγοντας ψάρι

«Σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη, το να τρώτε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ένα γεύμα που περιέχει ψάρι σχετίζεται με μείωση 60% του κινδύνου εκδήλωσης νόσου Αλτσχάιμερ. Άλλες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ψαριών μειώνουν την πιθανότητα εκδήλωσης καρδιακής νόσου κατά περίπου στο ένα τρίτο», λέει η Μάρθα Κλερ Μορίς, διευθύντρια του τμήματος Διατροφής και Διατροφικής Επιδημιολογίας στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Rush.

Η ευεργετική μαύρη σοκολάτα

Η Σίνθια Σας, ειδική σε ζητήματα διατροφής και συγγραφέας σχετικών βιβλίων εκθειάζει την μαύρη σοκολάτα λέγοντας πως: «Έχει αποδειχθεί πως η μαύρη σοκολάτα ενισχύει την καλή χοληστερόλη, μειώνει την κακή χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση ενώ τονώνει την υγεία του εγκεφάλου βελτιώνοντας τη διάθεση. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι χαλιναγωγεί την λαχτάρα για περιττά γλυκά και αλμυρά τρόφιμα».

ΠΗΓΗ: http://www.itrofi.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *